מגנים על מה
שחשוב באמת

תפיסת עולם מקצועית, אנושית וסביבתית מתקדמת

אנו פועלים ליצירת עולם בטוח ומוגן יותר לארגונים ולמשתמשי מחשב,

תוך אספקת טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לארגונים בישראל ובעולם.

פעילותנו מושתתת על ארבעת ערכי יסוד:

אחריות סביבתית

מעבר לפיתוח טכנולוגיות אשר הופכות את העולם לירוק יותר, אנו פועלים לשמירה על הסביבה ועל משאבי כדור הארץ, כחלק מההתנהלות הארגונית היומיומית שלנו.

יושרה עסקית

בבסיס הגישה העסקית שלנו עומדים ערכי האמון והשותפות במערכות היחסים שאנו בונים עם שותפינו האסטרטגיים: עובדי החברה, הלקוחות, השותפים והספקים.

איכות, חדשנות והובלה

אנו מעודדים חשיבה יצירתית בתהליכי המחקר והפיתוח ופועלים להטמעת טכנולוגיות חדישות ופורצות דרך, בסביבה תחרותית ודינמית.

מצוינות

בין אם מדובר בשירות, בפיתוח טכנולוגיות חדישות או בשיתופי פעולה, אנו מאמינים בעבודה קשה ומשקיעים מאמצים רבים בהשגת התוצאות הטובות ביותר.

קבוצת קומדע

מסורת של מצוינות

הצוות המוביל שלנו

69

זאב שטח

מנכ"ל ובעלים

מייסד ומנכ"ל קומדע. בעל רקע וניסיון עשירים בעולמות הסייבר. מוביל את הקבוצה במשך ארבעה עשורים ומנצח על תהליכי הפיתוח והיישום של טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת המידע, ביומטריה וחיתום דיגיטלי.

70

מאיר רומנו

סמנכ"ל תפעול

מופקד על מערך התפעול הלוגיסטי של החברה. בין היתר, מפקח על ייבוא וייצוא של מוצרים, ניהול מערך אבטחת המידע, שמירה על נהלי החברה וניהול צי הרכב , עמדות המחשוב והשרתים הארגוניים.

68

ניר שלפר

סמנכ"ל כספים

מומחה פיננסי, בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתעשיות הטלקום, הביטחון ואבטחת המידע. מופקד על ניהול מחלקות העסקים, הרכש ומשאבי האנוש ב-Comda, Comsign ו-ComsignINTEREST.

71

תמי לנצקרון

סמנכ"ל שימור לקוחות ואסטרטגיה

בעלת ניסיון של מעל לעשור בניהול ובהובלת תהליכי מכירות בתחומי הטכנולוגיה, אבטחת המידע ופתרונות החיתום. כמו כן, מופקדת על ניהול תחום שימור הלקוחות הגדולים של הקבוצה.

72

יאיר אייזנשטיין

מנכ"ל Comsign

מומחה בפתרונות PKI וחתימה דיגיטלית, בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים וידע מקיף ברגולציה. כמנכ”ל Comsign, יאיר מוביל את החברה מבחינה אסטרטגית לעבר חדשנות מתמשכת, עמידה בסטנדרטים בינלאומיים ושביעות רצון הלקוחות.

782

אודי לוי

סמנכל מכירות שותפים עסקיים

אודי הוא בעל רקע עשיר של יותר מעשרים שנה בתחום ניהול המכירות, עם דגש על הובלת חטיבות מכירה בחברות מרכזיות במשק, בדגש על על עולמות הטכנולוגיה המתקדמים. יכולותיו כוללות הגדלה משמעותית של היקפי הפעילות, שיפור מתמיד ברווחיות, והשגת יעדים עסקיים בשיטתיות ובהצלחה. אודי מוכר בזכות גישתו האסטרטגית והיכולת להניע צוותים להצלחה יוצאת דופן.

מוכנים להתקדם לפתרונות אבטחת המידע והגישה הבטוחה הטובים בעולם?

לתיאום שיחת יעוץ ראשונית: